مدادتراش

مدادتراش

مداد عمر ما هر روز تراشیده می شود ...

سلام

 

یهو یادم اومد ننوشتم ازش. از رفتنش. از اشکهایی که میریزم. از دلم برات خیلی تنگ شدن‌هایی که به زبون نمیارم. از "مرا ببخش" _ علیرضا قربانی که منو مچاله میکنه و اشکهامو سرازیر.

باید جا باز کنم برای غم از دست دادن. بذارم باشه کنارم. هست. همراه من میاد. همراه من بزرگ میشه این غم.

و چه غم سنگینی...

.

 

سکوت قبل رفتنت

نماندنت

ندیدنت

مرا به این جنون کشیده... 

چه حسرتی ست بر دلم 

که از تمام بودنت 

نبودنت به من رسیده 

 

مدادتراش

مدادها (۱)

۰۹ آبان ۰۲ ، ۰۸:۳۷ پلڪــــ شیشـہ اے

چه کسی رفت؟

خدا به دلتون آرامش بده.

پاسخ:
یک نفر.
متشکر. 

صَمت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">